ایمیل مارکتینگ (email marketing) چیست؟ و چه مزایایی به همراه دارد؟
نوشته شده توسط : لیدی

 

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های ارتباطی و تبلیغاتی با مخاطبان هدف است که به ویژه برای ارتباطات تجاری و تبلیغاتی موثر است. به همین دلیل است که ایمیل دریافتی ما یا حتی بخش اسپم ما (اسپم) از ایمیل های تبلیغاتی مختلف است. اما این روزها بیشتر از شرکت ها تلاش  کنند تا با مخاطبان خود به شیوه ای خاص ارتباط برقرار کنند تا تغییرات .بیشتری داشته باشند.با استفاده از ابزارهای موثر مانند ایمیل، پیشنهادات ویژه جذاب و یک  مناسب، می توانید تعداد زیادی را جذب کنید.

یکی از خدمات ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت ، ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشتریان است که این سرویس مزایایی به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

بازاریابی ایمیلی چیست؟

استفاده از ابزار ایمیل و ارسال پیام به مخاطبان هدف برای استفاده از مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی را ایمیل مارکتینگ می نامند. پیام شما باید شامل تبلیغات جذاب و متفاوت، برنامه ها، تخفیف ها و پیشنهادات و غیره باشد.

شما می توانید آدرس ایمیل را در هر مرحله از تصمیم خود برای برندسازی و آگاهی از برند، ترغیب به خرید، وفاداری، حفظ مشتری و غیره بررسی کنید. استفاده از ایمیل های بسیار بالا در بسیاری از موارد برای آنها ناشناخته است و ما نمی توانیم به درستی از آن استفاده کنیم. .

مزایای بازاریابی ایمیلی

حالا وقت آن است که کمی در مورد مزایای استفاده از این شیوه صحبت صحبت کنیم و ببینیم که چگونه کسب و کارهای مختلف میتوانند از این ابزار کاربردی استفاده کنند. 

در دنیای امروز که بسیاری از کسب و کارها به سختی حاضر به هزینه کردن هستند و از طرفی دستشان برای خرج کردن در حوزه تبلیغات بسته است، موضوع بازگشت سرمایه مهم است. مدیران مشتاقند ببینند برای چیزی که برای آن پرداخت می کنند چقدر می گیرند.

 اثربخشی فوری

فقط یک ایمیل برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید و پیام خود را ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر یک حراج ویژه یا فروش 24 ساعته دارید،می توانید ایمیل پریمیوم را انتخاب کنید. ایمیل و بازاریابی ورودی می توانند احساس فوریت و محدودیت زمانی ایجاد کنند. 

 سریع و ارزان

ایمیل یکی از سریع ترین، آسان ترین و ارزان ترین ابزارهای تبلیغاتی است که نه تنها بازگشت سرمایه خوبی دارد، بلکه با هزینه مناسب و لیست ایمیل مناسب می توانید به نتایج باورنکردنی دست پیدا کنید.

ایمیل های شخصی سازی شده

نه تنها می توانید پیام های خود را به عنوان یک فرستنده ایمیل برای نتایج بهتر و نرخ های بالاتر سفارشی کنید، بلکه مخاطبان و مشترکین شما این حق را خواهند داشت که تصمیم بگیرند کدام ایمیل را ارسال کنند.

 تحلیل رفتار مشتری

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین ابزارها برای تحقیق و تحلیل رفتار مصرف کننده است. می‌توانید مخاطب را درک کنید، ایمیل‌هایی را که باز کرده‌اند، به کدام پیام‌ها علاقه‌مند هستند، روی کدام لینک‌ها کلیک کرده‌اند، و به کدام CTA واکنش نشان داده‌اند.

 شروع آسان

سهولت ارسال ایمیل به هر کسی اجازه می دهد تا کمپین خود را با حداقل آموزش شروع کند. از طرفی برای شروع نیازی به تجهیزات حرفه ای و پول زیاد ندارید. حتی می توانید از قالب های آماده همراه با متن، عکس و فیلم استفاده کنید. برخی از خدمات ایمیل کشیدن و رها کردن به اندازه کافی خوب هستند تا کارها را برای کاربران تازه کار ساده کنند.

قال مستقیم پیام ها

این روش باعث انتقال پیام به صورت مستقیم و سریع به مخاطبان هدف می شود. بنابراین نه تنها ایمیل شما را باز می کنند یا حتی منتظر می مانند، بلکه نرخ تبدیل خوبی هم دارید. لیست های ایمیل برای کسب و کارهایی که اطلاعات کافی در مورد مشتریان خود دارند، عالی عمل می کند.

 بستر انتشار محتوا

ایمیل به تنهایی می تواند یکی از بسترهای خوب برای ارسال محتوا باشد. می توانید تمام یا بخشی از آن را ایمیل کنید تا برای مخاطبان خود ارسال کنید و آنها را از قبل درگیر کنید. در نهایت با یک CTA جذاب و کاربردی می توانید از آنها بخواهید تا کاری را که می خواهید انجام دهند.

 ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف بارها این سیستم ایمیل مارکتینگ را برای شرکت های مختلف با موفقیت پیاده سازی کرده ایم و به منجر به افزایش بازدید سایت های مختلف شده ایم.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: